dinsdag 17 april 2012

fotoshoot


Vrijdag werd ik gebeld.
Of ik het leuk vond om met de kinderen mee te doen aan een fotoshoot.
Natuurlijk vond ik dit leuk! En de kinderen zelf waren er gelukkig ook wel voor te porren.

Jip was als eerste aan de beurt. Tikkie onzeker, tikkie verlegen. Maar dat verdween toen zijn zus erbij kwam. Mooi om te zien hoe hij openbrak, toen ze samen aan het werk gingen :-)

Janneke was een heel ander verhaal. Ze trekt haar snoetje in de juiste positie,  neemt een pakkende pose aan, tovert een twinkeltje in haar ogen, of juist een ondeugende blik.... als een vis in het water.

Bij een eerdere fotoshoot werd ze door de fotograaf  'een zelfregulerend model' genoemd. Haha, toen was ze nog maar net 3. Ze poseerde toen voor een brochure voor Roos-patronen.
Ik ga kijken of ik de foto's nog op de PC heb staan.... Ja, ik heb er 1 gevonden!  Ik ga even ongegeneerd pronken hoor :-) !!!!



De rest is van de pc verdwenen, toen die crashte, maar die staan vast hopelijk nog ergens opgeslagen.




O, en deze stond nog op een website. Wat een dotje hè? Het betreffende jurkje heb ik later zelf gemaakt en gaat nu bij mijn (achter)nichtjes de familie door. Na al die jaren hebben de meiden er nogsteeds sjans in :-)

Vandaag kreeg ik een belletje. Of ik even een stickie kon langsbrengen. Dan kan de fotograaf ze erop zetten. Ik kan niet wachten! Ik hoop op heel veel mooie plaatjes.



8 opmerkingen:

  1. Schattige plaatjes. Ik ben benieuwd naar de resultaten van deze shoot. Of ga je die niet plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje!
    Ga je de nieuwe foto's ook plaatsen? 'k Zou me ook kunnen voorstellen dat je het niet doet vanwege privé.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. privé... ik heb niet zo heel veel moeite met gezichten op het web. Ze zijn qua naam niet googelbaar. En ik kan de foto's altijd weer weghalen. Ik vind het lastiger om dingen te vertellen over vanalles wat ik beleef of alles wat me dwars zit bij de opvoeding. Die dingen zijn vaak zo dicht bij jezelf, en dicht bij je kinderen... daar worstel ik meer mee.

      Verwijderen
  3. LEUK....een fotoshoot!!! Ik wil al jaren een nieuwe foto van mijn driespan, maar dat gaat 'm niet worden vrees is. Stelletje eigenwijze gevallen. Vinden het niet stoer.....zucht
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is de leeftijd hè? Zo draag ik al jaren een tas met foto's van de kinderen erop. De tas is al zeker 5 jaar oud, maar wil maar niet slijten. Maar qua foto's is hij wel aan vervanging toe. Ik hoop dat ik met deze foto's weer een nieuwe tas kan laten maken. Ik heb het voor de zekerheid even gevraagd aan Jip. Maar hij wilde nog wel op de tas. Gelukkig...

      Verwijderen
  4. Wat leuk zeg... en die foto's zijn prachtig...

    Ik wens jullie een heel fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht foto's .Je mag met recht trots zijn op je kids.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen